Bezorgen
Hoe lang duurt de levering?
De leveringsduur is afhankelijk van je locatie. Gemiddeld nemen wij 2-5 werkdagen voor de levering.
*Kussens, motoren en andere kleine artikelen die op een werkdag vóór 12:00 uur worden besteld, proberen wij nog dezelfde dag te verzenden. We doen ons uiterste best om dit voor je te regelen – met uitzondering van feestdagen.
Wat zijn de bezorgkosten?
De verzendkosten variëren afhankelijk van uw locatie.
Wij bezorgen gratis binnen een straal van 15 km vanaf onze showroom in Leek.
*Het verzenden van kussens, motoren en andere kleine artikelen gebeurt tegen het standaardtarief dat u bij uw bestelling hebt gekozen.
Levert u op de verdieping?
Bij aanwezigheid van een lift in de woning kunnen wij de staopstoel of relax fauteuil ook op een verdieping leveren.
Bezorgen jullie door heel Nederland?
We bezorgen in de provincies Friesland, Groningen, Drenthe. (verder in overleg)
Betalen
Kan ik bij jullie pinnen?
U kunt bij ons met pin of contant geld betalen in de winkel .
Ruilen en Retourneren
Kan ik de stoel/ rollator retourneren als hij niet bevalt?
Wij accepteren geen** retouren of/en ruilen.
* Artikelen uit shouwrom (ZGAN) en 2e hands scootmobielen, rollators elektrische rolstoelen, sta- op stoelen en relaxstoelen kunnen na aankoop, proefzitting, proefrit niet meer geretourneerd of geruild worden.
**(Dit geldt uitsluitend voor bestellingen die via onze webwinkel worden geplaatst.)
Als particulier heeft u ”het Recht op wettelijke bedenktijd” tot en met 14 dagen na ontvangst van het door u bestelde product.
Retourneren is daarom mogelijk, binnen 14 dagen na ontvangst, het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Beschadigde of vervuilde retourzendingen kunnen mogelijk niet worden geaccepteerd en kunnen worden teruggestuurd naar de klant en/of terugbetaling kan worden geweigerd, de kosten voor het retourneren zijn voor de klant en moeten binnen een redelijke termijn van 7 werkdagen bij ons retour zijn.
Als de 14 dagen verstreken zijn nemen wij het product niet terug, wij maken ook geen uitzonderingen.
Het is uw plicht om redelijkerwijs voor de goederen te zorgen en u bent aansprakelijk voor eventuele schade totdat het pakket bij ons ontvangen is.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of ontbrekende pakketten die door een koerier of een andere bezorgdienst aan ons zijn geretourneerd.
Binnen 5 werkdagen storten wij het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening.
Kan ik de stoel na aankoop omruilen?
In sommige gevallen kunnen wij de stoel binnen maximaal 2 dagen na aankoop omruilen voor een andere.
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn stoel direct bij jullie in de showroom ophalen?
Ja, u kunt de stoel/ fauteuil direct meenemen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen voor vragen?
Je kunt ons bereiken via telefoonnummer, e-mail, of contactformulier.
Wij staan klaar om je te helpen met al je vragen.
Kan ik een fauteuil proberen voordat ik koop?
Ja, je bent van harte welkom in onze showroom om de fauteuils uit te proberen.
Zijn de fauteuils verstelbaar?
Ja, alle onze relax fauteuils en staop stoelen zijn verstelbaar.
Hoe maak ik mijn sta-op stoel of relaxfauteuil schoon?
We raden aan om een zachte, vochtige doek te gebruiken voor het reinigen van de bekleding. Voor specifieke schoonmaaktips klik hier.
Wat zijn sta op stoelen en relax fauteuils?
Sta op stoelen zijn ergonomische stoelen die speciaal zijn ontworpen om comfort en ondersteuning te bieden. Relax fauteuils zijn comfortabele stoelen die je de mogelijkheid bieden om achterover te leunen en te ontspannen.
Kan ik voor de deur parkeren bij de showroom?
De showroom heeft eigen parkeerplaatsen zodat u altijd gratis voor de deur kunt parkeren.
Garantie
Bieden jullie garantie op de sta op stoelen en relax fauteuils?
Ja, we bieden een garantie van 1 tot 6 maanden garantie op de elektromotoren.
Storingen die de normale werking van het artikel verhinderen zullen binnen de garantietermijn kosteloos door Nedal Trading worden verholpen. Normale slijtage van bekleding en andere gebruikssporen die bij normaal dagelijks gebruik optreden vallen niet daaronder.
Op accu’s in stoelen, afstandsbedieningen, adapters, leren of stoffen bekleding, scootmobielen, rollators en trippel stoelen geldt eveneens geen garantie.
Defecten ontstaan door een van buiten komende oorzaak, opzettelijke beschadiging en vernieling alsmede schade als gevolg van onachtzaamheid vallen buiten de garantie. Hieronder vallen o.a. beschadigingen aangebracht door huisdieren en kinderen.
Tips:
- Laat u niet in het zitmeubel vallen. Let erop dat niemand op het zitmeubel springt!
- Ga niet op de arm-, resp. rugleuning of voeteneinde of andere functionele onderdelen zitten.
- Til het zitmeubel voor verplaatsing liefst met twee personen aan de onderkant op, niet aan de armleuningen of aan de voetsteun.
- Let er bij het plaatsen, het transport of het verplaatsen van uw zitmeubel op dat de poten resp. wieltjes niet worden belast als zij schuin staan.
Ze moeten recht staan omdat zij anders kunnen verbuigen of afbreken. - Trek of verschuif het zitmeubel niet aan de bewegende delen bij
het verplaatsen (bijv. een inklapbaar voeteneinde of functionerende
onderdelen).